[OSM-talk-nl] Amsterdam en Amsterdam Noord

Roeland Douma unix at rullzer.com
Sun Sep 13 18:51:37 BST 2009

Sybren,

Dit zijn inderdaad de stadsdelen. Ik heb geprobeerd deze los te krijgen van de
gemeente Amsterdam (ook geprobeerd voor de woonplaatsen) maar dit is helaas
niet gelukt. Je zou de gemeente aan kunnen schrijven, misschien als we genoeg
zeuren dat we de info krijgen en dan meteen de wijkgrenzen binnen de
stadsdelen ;)

Je voorstel klinkt inderdaad prima!

Groet,
--Roeland