[OSM-talk-nl] OSM op T-Dose

Stefan de Konink stefan at konink.de
Mon Sep 28 17:04:38 UTC 2009

Ik hoorde ervandaag over bij Falk, echter ik vond het wel goed
klinken. Gezamelijke repo van Live OV data. Het zelfde idee als dat
nationale database warehouse voor file info.

...beetje jammer alleen dat ze er twee jaar over moeten doen. Protocol
gaat 'bizon' heten.

Stefan

Op 28 sep 2009 om 13:53 heeft Christ van Willegen
<cvwillegen at gmail.com> het volgende geschreven:\