[OSM-talk-nl] 3dshapes voor 's-Hertogenbosch?

Andre Engels andreengels at gmail.com
Mon Apr 12 08:54:46 UTC 2010

Zou mijn woongemeente 's-Hertogenbosch binnenkort 3dshapes-data
toegevoegd kunnen krijgen? Ik zou graag huisnummerdata willen gaan
toevoegen, en een collega (als in collega-OSM-bewerker) is daar al mee
begonnen, maar ik ben bang voor extra werk als ik dat nu eerst doe en
daarna de 3dshapes-data komt. Ook ben ik bezig op basis van Yahoo
water en bos toe te voegen, en ook dat zou wel eens dubbel werk kunnen
zijn als het ook in 3dshapes zit. Ik ben gaarne bereid om het
samenvoegen van 3dshapes-data en bestaande OSM-data uit te voeren (te
meer daar ik waarschijnlijk de belangrijkste auteur van laatstgenoemde
ben).

André Engels, andreengels at gmail.com