[OSM-talk-nl] [Amsterdam] 3dShapes

Roeland Douma unix at rullzer.com
Wed Apr 14 07:43:46 UTC 2010

Hey,

Klinkt als een plan. Ik ga morgen voor 3 weken naar Curacao dus dan plannen
wordt een beetje lastig maar daarna moet het wel een keer kunnen :)

Uiteraard houd niet je tegen om een paar mappers op te trommelen lekker te
mappen met ze allen en daarna een lekker biertje in de tuin te drinken. Klinkt
al als een redelijke mapping party hier. En Floris die ook wil komen lees ik
net heeft al meer dan genoeg mapping-party-organisatie-ervaring om het gebied
beetje te kunnen indelen.

Noord is namelijk groot genoeg om meer dan 1 mapping party te kunnen gebruiken
:)

Verder zou je (als je bekend bent) het grootste gedeelte van veel parken al
wel kunnen intekenen. Wat vaak handig is omdat door alle bomen etc het GPS
ontvangst niet je van het is.

Met andere woorden ik zie wel of er in Noord nog wat te mappen valt als ik
terug ben ;)

Groet,
--Roeland