[OSM-talk-nl] [Amsterdam] 3dShapes

"Sybren A. Stüvel" sybren at stuvel.eu
Wed Apr 14 13:45:54 UTC 2010

Hi,

On 14-4-2010 9:21, Floris Looijesteijn wrote:
> ik vind parken altijd het leukste om te mappen dus ik ben er dan
> natuurlijk ook bij...

Gezellig! Het Noorderpark ten oosten van het kanaal is volgens mij erg
veranderd sinds de laatste OSM update. Ik heb wel zin om daar binnenkort
een keer rond te wandelen.

On 14-4-2010 9:43, Roeland Douma wrote:
> Uiteraard houd niet je tegen om een paar mappers op te trommelen lekker te
> mappen met ze allen en daarna een lekker biertje in de tuin te drinken.

Regel jij een tuin voor me dan? Ik woon op de 1e verdieping. M'n
vriendin zou uitermate tevreden zijn met een extra tuin.

> Noord is namelijk groot genoeg om meer dan 1 mapping party te kunnen gebruiken
> :)

Grootste stadsdeel van A'dam, dus dat mag ook wel ;-)

> Verder zou je (als je bekend bent) het grootste gedeelte van veel parken al
> wel kunnen intekenen. Wat vaak handig is omdat door alle bomen etc het GPS
> ontvangst niet je van het is.

De paden die in het Florapark staan heb ik al een keer met m'n GPS
ingetekend. Ze vallen behoorlijk op de 3dshapes data, behalve waar
recent verandert is.

> Met andere woorden ik zie wel of er in Noord nog wat te mappen valt als ik
> terug ben ;)

Vast wel :)
--
Sybren A. Stüvel