[OSM-talk-nl] JOSM Remote plug-in

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Tue Aug 17 19:48:56 UTC 2010

Nee, ik denk dat we over het zelfde praten, alleen voor zover ik
ervaring heb met het eventjes/automatisch/met-1-klik JOSM lokaal
updaten is mij in de 4 keer dat ik het gedaan heb niet gelukt.
Ik ben dus helemaal happy met de Java6 online versie van JOSM, maar
vind het jammer dat ik de actuele hardware waar ik mijn JOSM draai,
denk aan een internet cafe, moet vervuilen met een/meer .jar
bestanden. Ik zou graag willen zien dat ook dat niet meer lokaal
neergezet hoeft te woren.

Hoop dat het 'probleem' nu duidelijk is.

groet,
Robert