[OSM-talk-nl] JOSM Remote plug-in

Lennard ldp at xs4all.nl
Tue Aug 17 20:32:15 UTC 2010

On 17-8-2010 21:48, robert at elsenaar.info wrote:

> een internet cafe, moet vervuilen met een/meer .jar bestanden. Ik zou
> graag willen zien dat ook dat niet meer lokaal neergezet hoeft te woren.

Je kunt JOSM compleet, inclusief JRE en al jouw eigen plugins en
settings, vanaf een USB-stick draaien. Zo neem je altijd je eigen
omgeving mee, op welke PC in welk internetcafe je ook gaat zitten.

Als je dan ook nog zorgt dat je JOSM laat inloggen via OAuth, loop je
ook een stuk minder risico dat iemand er met je wachtwoord van OSM
vandoor gaat.

--
Lennard