[OSM-talk-nl] Schaeferbrug aangepast door mvexel

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Fri Aug 20 11:36:03 UTC 2010

ik vind dit wel de betere oplossing. je wilt niet dat iedereen die nu
kaartjes uitprint ze volgende week al niet meer kan gebruiken.

we gaan toch ook niet alle wegwerkzaamheden in de kaart verwerken? als
extra info zou het wel handig zijn.

gister toen ik daar onder de bewust brug stond, was er trouwens net iemand
aan het bellen met z'n bestemming aan de andere kant, dat het flink wat
langer ging duren :)

als er consensus is zal ik trouwens ook de fietsbrug in haarlem die al 5
maanden 'vervangen' wordt eens omtaggen...

groet en tot vanavond!
floris