[OSM-talk-nl] Startpunt lwn Wandelroute

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Sun Aug 29 14:43:50 UTC 2010

Ach ja, uitzonderingen bevestigen de regel. Natuurlijk voeg je niet zo
veel startpunten toe. Toch denk ik dat de meeste wandelingen wel een
officieel startpunt hebben en dus een startnode kunnen krijgen.
Alle wandelingen die geen rondgang zijn, hoeven uiteraard geen
startnode te hebben. Daar zijn automatisch twee start- en eindnodes.

gr
Robert