[OSM-talk-nl] Lat/Lon naar volgende pagina zenden en daar verwerkeni n eigen database

Jan van de Laar jan at vandelaar.net
Wed Dec 1 09:56:28 GMT 2010

Hallo OSMmers

Ik wil een kaart maken voor op mijn website waarop ik allerlei locaties kan
pinpointen. Ik heb al wel een wijze gevonden om het tonen van de locaties
uit te voeren maar nu wil ik op een gemakkelijke manier een locatie
aanwijzen op de kaart en de latitude/longitude naar een 'volgende pagina'
posten. Van daaruit wil ik deze variabelen opslaan in mijn eigen database.
Weten jullie hoe ik dat het beste kan aanpakken.

Met vriendelijke groet

Jan van de Laar

Rohling & Van de Laar
Athenestraat 14
2034 EB Haarlem
tel: 023-5356237

Grafisch ontwerp:
Martine Rohling -
<https://webmail.xel.nl/squirrelmail/src/compose.php?send_to=info%40martiner
ohling.nl> info op martinerohling.nl
mobiel: 0627 09 61 54

Technische implementatie:
Jan van de Laar - info op janvandelaar.nl
<https://webmail.xel.nl/squirrelmail/src/compose.php?send_to=info%40janvande
laar.nl>
mobiel: 0611-104 650