[OSM-talk-nl] OpenWandelKaart

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Wed Dec 1 13:57:29 UTC 2010

Kilometers zijn voor mij geen punt. Ik heb zoiezo geen flauw idee hoe de
interfaces werken en dus is een bezoek in Zeeland geen enkel probleem.
We kunnen natuurlijk ook een WebEx meeting op kunnen zetten.

Ik zal eerst mijn gedachten eens op een rijtje zetten.
Dan zien we daarna verder.

Ben je 19 december in Rotterdam?

Robert