[OSM-talk-nl] OpenWandelKaart

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Wed Dec 1 10:36:35 UTC 2010

@Roeland: Ik ken Ldp persoonlijk nog niet zo, maar als jij de ervaring
hebt dat dat specifiek bij hem werkt ...... Okee dan:

@Ldp: Knipper...Knipper ;) Kunnen we het eens hebben over de
openwandelkaart. In het kader van de vernieuwingen binnen de OSM-NL
website wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om deze kaart
een extra pimpje te geven en tevens weer in ontwikkeling te brengen.
Kunnen we tussen nu en 9 januari er samen eens naar kijken en de
mogelijkheden tot verbetering bespreken?

groet
Robert