[OSM-talk-nl] Licentie - update

Frank Steggink steggink at steggink.org
Wed Dec 8 21:01:26 GMT 2010

On 10-12-08 09:40 PM, Lennard wrote:

> Inderdaad, de mensen die maar enkele edits op hun naam hebben, vallen
> volledig weg in zo'n treemap. Dat zijn tevens de mensen die het
> moeilijkst te bereiken zijn om ze kennis te laten maken met de nieuwe
> licentie en ze te vragen om akkoord te gaan.

En die waarschijnlijk de discussie het minst kan schelen, laat staan dat
ze de moeite nemen om in te loggen om de CT te accepteren of af te wijzen.
Trouwens, lang niet alle 280.000 hebben edits gemaakt. Dat aantal is
veel lager. Het precieze aantal weet ik niet, maar ik geloof dat het
rond een tiende is, dus ca. 28.000 users.

Frank