[OSM-talk-nl] Betr: Re: ODbL acceptance statistics for the Netherlands

steggink at steggink.org steggink at steggink.org
Tue Dec 14 07:27:25 GMT 2010

Quoting dbussche at goudappel.nl:

>  Bedankt Frank voor de interessante analyse.
> Volgens zijn bij "tegen" ODbL ook alle gebruikers meegeteld die zich
> (nog) niet uitgesproken hebben.

Inderdaad. Ik verwacht dat er maar een klein deel principieel tegen de
ODbL en de CT zijn, maar een groter deel zich nog niet heeft kunnen of
willen uitspreken.

Een van de redenen die recent vaak werd genoemd is dat statistieken
een vertekend beeld geven van de support door de imports. Ik hoop dat
mijn bijdrage anderen helpt om een objectieve keuze te maken.

Een andere reden dat mensen nog niet ingestemd hebben is dat men om
geheel andere redenen zich niet langer met OSM bezighoudt. Het is
lastig om hen te bereiken.

Frank