[OSM-talk-nl] Nieuwe versie Bing luchtfoto-analysetool

Martijn van Exel m at rtijn.org
Tue Dec 14 16:30:26 UTC 2010

Het is wel makkelijk om het te kunnen cachen. Met vectoren wordt dat
moeilijker, lijkt mij.
Per tile worden er maximaal zo'n 32 HEAD requests afgevuurd op de
Bing-server. SteveC heeft me vriendelijk doch dringend verzocht om dat
een beetje binnen de perken te houden.

Martijn van Exel +++ m at rtijn.org
laziness – impatience – hubris
http://schaaltreinen.nl | http://martijnvanexel.nl | http://oegeo.wordpress.com/