[OSM-talk-nl] Nieuwe versie Bing luchtfoto-analysetool

Martijn van Exel m at rtijn.org
Tue Dec 14 16:32:28 UTC 2010

Een ander argument is dat clientside vector rendering weer hogere
eisen stelt aan de hardware en de browser van de gebruiker. Dit werkt
zelfs in IE ;)

Maar, na een uurtje zitten wel al op een 300MB tilecache, dus ik houd
mijn hart vast.

Martijn van Exel +++ m at rtijn.org
laziness – impatience – hubris
http://schaaltreinen.nl | http://martijnvanexel.nl | http://oegeo.wordpress.com/