[OSM-talk-nl] Betr: Re: ODbL acceptance statistics for the Netherlands

Lennard ldp at xs4all.nl
Tue Dec 14 20:20:16 GMT 2010

On 14-12-2010 20:47, Frank Steggink wrote:

> Dan zouden degenen die data onder het 3dShapes account hebben
> geïmporteerd maar hier hun visie moeten geven. Dan zijn we hier gelijk
> klaar mee. Voor zover ik weet zijn dit Lennard, Theun, Roeland, Rob,
> Peter en ik. Ik weet niet zeker of er in het prille begin nog anderen
> data via 3dShapes hebben geïmporteerd.

Er zijn toendertijd t.b.v. de mapping party Ilpendam en later ook in
Heiloo gebouwen geïmporteerd vanuit de 3dShapes-data. Dit is echter
gedaan onder persoonlijke accounts, en de hercorrectie van de 3dShapes
'Google Earth' correctie was er ook nog niet op gedaan.

De gebouwen in Ilpendam heb ik later wat verschoven om gelijk te liggen
met de gecorrigeerde dataset, en in Heiloo is alles gewist en opnieuw
geïmporteerd onder de account van 3dShapes.

Buiten de door jou genoemde personen heeft niemand nog met het account
van 3dShapes gewerkt.

--
Lennard