[OSM-talk-nl] Knooppunt Empel

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Tue Dec 28 17:23:58 GMT 2010

Robert Elsenaar wrote:
> Ik kwam toevallig op de kaart lang Knooppunt Empel. Wat opviel is dat de
> beschikbare satellietfoto’s een heel ander beeld geeft dan de kaart
> zichtbaar maakt. I er een lokale mapper die kan vertellen of dat
> knooppunt de laatste jaren i veranderd? Ik kan me er zelf niets van
> herinneren.

Jazeker is dat veranderd. De hele A2 langs Den Bosch is op de schop gegaan met
rijbanen voor doorgaand verkeer in het midden en voor lokaal verkeer aan de
zijkanten. Toen is ook Empel op de schop gegaan.
Hintham (ten zuiden van Empel) is toen ook aangepast.
Dus zeker niet mappen van de satellietfoto's!

(en dit is dus het risico van de satellietfoto's, ik zit er op te wachten dat
weer iemand het Ei van Ommel in ere herstelt)

Groeten,
Maarten