[OSM-talk-nl] Spaces in refs

Peter peter at haas-en-berg.nl
Wed Dec 29 10:41:50 GMT 2010

Het lijkt wel alsof er een halve spatie tussen staat.
De ruimte tussen de A en het nummer is kleiner dan de breedte van een
getal, maar groter dan de ruimte tussen de 5 en de 9 (bij de A59 of A
59).
Toch zijn wij in NL gewend om wegen zonder spatie te schrijven. Geen
idee wat de officiële benaming dan is...