[OSM-talk-nl] Nieuwe website

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Jan 13 15:39:56 UTC 2010

Ik ben blij dat de nieuwe site er is! Bedankt voor iedereen die inspanning heeft geleverd (Rejo, Stefan en iedereen achter de schermen). Mooi dat nu alle communicatie en info op een plek is (forum, irc, blog). Alleen een lijst met recente topics /messages van talk-nl zou nog erg mooi zijn. dat kan via http://n3.nabble.com/OpenStreetMap-Dutch-talk-f119208.xml (messages) en http://n3.nabble.com/OpenStreetMap-Dutch-talk-ft119208.xml (topics). Ik heb deze lijstfeeds net aangemaakt. Ze zullen vanaf nu worden gevuld met de nieuwe berichten en topics. Je kunt de berichten zelf via een makkelijke interface volgen via http://n3.nabble.com/OpenStreetMap-Dutch-talk-f119208.html .

De versie op openstreetmaps.nl vind ik na een korte test prettiger werken omdat de knop toon kaart / website op een vaste plek staat, dat maakt het een minder verwarrende UX. Is het mogelijk om die over te nemen? Of vindt iedereen de 'huidige' versie prettiger? ;)

Rejo heeft het ergens in deze thread over het aanbieden van content specifiek voor doelgroepen. Ik heb het hier al eens over gehad en dit lijkt mij heel waardevol.

Tenslotte zou een automatische agendafeed uiteraard handig zijn. Ik heb ooit al eens een google calendar aangemaakt [1] maar het nadeel daarvan is dat ik die als enige kan updaten.

Martijn

[1] http://www.google.com/calendar/ical/nfg4cqbg37etas9fultql1gjt0%40group.calendar.google.com/public/basic.ics