[OSM-talk-nl] Nieuwe website

Rejo Zenger osm-talk-nl at subs.krikkit.nl
Mon Jan 18 22:57:29 UTC 2010

++ 15/01/10 10:47 +0100 - Lambert Carsten:
>Ook van mij heel veel complimenten. Fantastisch werk, overzichtelijk en
>begrijpelijk. Echt een site om iedereen met een gerust hart naar te
>verwijzen.

Nog een ander issue: doordat de content van de openstreetmap.nl in een
frame is verstopt, is het niet meer mogelijk om naar een bepaalde pagina
te verwijzen (zoals dat wel mogelijk is op openstreetmaps.nl).

Ik vind dat bijzonder slecht, omdat het gebruikers de mogelijkheid om
makkelijk naar specifieke informatie te verwijzen ontneemt - en indirect
een basis van het hele web onderuit schopt. Ik vind deze wijziging
bijzonder slecht.

Wat was het idee hier achter?

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>