[OSM-talk-nl] Nieuwe website

Stefan de Konink stefan at konink.de
Tue Jan 19 09:19:54 UTC 2010

Op 19 jan 2010 om 08:40 heeft Rejo Zenger <osm-talk-
nl at subs.krikkit.nl> het volgende geschreven:\

> ++ 19/01/10 00:07 +0100 - Stefan de Konink:

> Dat hoeft ook niet. Als je een en ander netjes oplost met client side
> caching, hoeven de tiles op de achtergrond niet herladen te worden als
> je op een interne link klinkt. Voor zover ik kan beoordelen is dat nog
> altijd zo bij de versie op bijvoorbeeld openstreetmaps.nl.

Alle content van tile.osm.nl wordt client side gecached, echter wat
jij hebt gefabriekt zorgt voor een per pagina opnieuw opbouwen van
OpenLayers.

...en ik vind het vreemd dat ik daar niemand over hoor. Dat duurt bij
mij voor 1 klik meer dan een seconde op een desktop, en mobiel...
helemaal traag. Terwijl de frame oplossing nu instant updates geeft en
goed wordt geindexeerd.

Stefan