[OSM-talk-nl] OSM Veldtocht halte 1: 13 februari

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Jan 20 10:55:48 UTC 2010

Het is ook niet per se de bedoeling dat we iedere keer dezelfde
gezichten zien - al ben je natuurlijk steeds welkom.

Een keer per maand is inderdaad erg ambitieus; het moet wel elke keer
georganiseerd worden: locatie, evt. activiteiten, sprekers, pers...
Daarom ook discussie en animo peilen.

Martijn

martijn van exel
http://schaaltreinen.nl/