[OSM-talk-nl] OSM Veldtocht halte 1: 13 februari

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Wed Jan 20 19:32:39 UTC 2010

En daarnaast is het goed om een goede wisseling te hebben door het land
heen. De ene keer in het noorden, de volgende keer in het zuiden, etc.
Bedoeling is om juist ook de mensen te triggeren die niet zo vaak in
Amsterdam of andere grote steden van de randstad komen.

Gr,
Henk

Op 20 januari 2010 11:55 schreef Martijn van Exel <mvexel at gmail.com> het
volgende: