[OSM-talk-nl] Nieuwe website openstreetmap.nl

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Sat Jan 23 11:00:00 UTC 2010

Hee best OSM-ers

Ik kom langzaam weer fysiek op gang en ben begonnen met
fanatiek voor Haiti te mappen, hierna begin ik weer eens met NL of zo...

Ziet er al goed uit, maar ik blijf buiten de discussie hier op de site...

Vraagjes voor de nieuwe website:

.

Kunnen er op basis van cookies (of een ander mechanisme) (na verzoek van de gebruiker)
ook buttons komen om JOSM te laden via de remote interface
(graag ook op de haiti versie) en een nominatum !!!!!!!!!
En een complete legenda ????
En een export functie ala .org zonder limieten tot een A4tje,
zodat we simpeltjes een PNG kunnen downloaden en printen ????

Cookies omdat buttons die niet werken voor leken een ramp zijn.

Ik vraag wel veel in 1 mail, dat besef ik...

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
 Before printing, think about the environment.