[OSM-talk-nl] Nav4All

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Fri Jan 29 15:59:51 UTC 2010

Dat van balkenende ben ik akkoord. In algemene zin.
Ik koos hem niet voor niks.

En ik geloof dat in de UK iemand bijna schadevergoeding
kreeg omdat hij in het donker een weg op reed die zo slecht was dat
hij niet meer achteruit terug kon.

Ik zou mij dan ook niet verbazen als er situaties denkbaar zijn waarbij
een kaartenmaker WEL aansprakelijk is.

En natuurlijk gaat de kaartenmaker pas betalen na een rechtszaak,
dat doen alle bedrijven. Advocaten zijn te duur om in onze
wereld je recht te kunnen halen, daar maken ze royaal misbruik van.

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
 Before printing, think about the environment.