[OSM-talk-nl] OSM op Garmin (was: Re: Nav4All)

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Fri Jan 29 16:49:18 GMT 2010

Philip Homburg wrote:

> Ik heb alleen maar recente versies, want ik pas een maand geleden een mapping
> Garmin gekocht. Tot nu toe heb ik drie versies gebruikt: die van Lambertus,
> zelf gegenereerd met mkgmap, en openmtbmap.
>
> Ik zal vanavond even kijken of het in alle drie de versies werkt.

Ik gebruik alleen maar kaarten van Lambertus en de kaart die ik er nu op heb
zitten is al een maand of 2 oud, maar op de OSM kaart kan ik niks zoeken.
Ik heb een Nuvi 205 met basiskaart BNL+Frankrijk (en een gedeelte van
Duitsland), en op dat gedeelte kan ik wegen zoeken, maar op het OSM gedeelte van
Duitsland niet. Geen wegen, geen steden, helemaal niks.
Ik hou me zeer aanbevolen voor een methode hoe het wel kan.

Maarten