[OSM-talk-nl] OSM op Garmin

Frank Fesevur ffes at users.sourceforge.net
Sun Jan 31 11:45:04 UTC 2010

Lambertus,

Is dit ook de reden waarom er op het schermpje van mijn Venture HC
alleen de eerste letter van een straatnaam staan, gevolgd door puntje
(dus L...........)? In MapSource ziet het er trouwens goed uit en gaat
het zoeken prima.

Gegroet,
Frank

Op 29 januari 2010 22:40 heeft Lambertus het volgende geschreven: