[OSM-talk-nl] OSM op Garmin

Jacob Bax jacobbax at xs4all.nl
Sun Jan 31 12:30:41 GMT 2010

On Sun, 31 Jan 2010 12:00:05 +0000, you wrote:

>Date: Sun, 31 Jan 2010 12:45:04 +0100
>From: Frank Fesevur <ffes at users.sourceforge.net>
>Subject: Re: [OSM-talk-nl] OSM op Garmin
>To: OpenStreetMap NL discussion list <talk-nl at openstreetmap.org>
>
>Lambertus,
>
>Is dit ook de reden waarom er op het schermpje van mijn Venture HC
>alleen de eerste letter van een straatnaam staan, gevolgd door puntje
>(dus L...........)? In MapSource ziet het er trouwens goed uit en gaat
>het zoeken prima.
>
>Gegroet,
>Frank

Weet nog niet hoe het zit met de gps (60CSx) maar in Mapsource zie ik
wel plaats en straatnamen tijdens het zoeken naar adressen maar er
komt nooit resultaat, heeft het overigens nog gedaan.
Ook niet in de gps zelf overigens, het resultaat wat ik in de gps
krijg komt van City Navigator af.
Jacob Bax
jacobbax at xs4all.nl
http://www.xs4all.nl/~jacobbax/