[OSM-talk-nl] Ei van Ommel (A67 afslag 38 Asten)

Paul Wagener osm at paulwagener.nl
Sun Jan 31 23:20:52 GMT 2010

> Taggen voor de router is ook het meest bizarre wat ik ooit heb
> gehoord...
>
> Waarom zou je niet gewoon de hele rotonde in de relatie stoppen?
>

> Stefan

Ik heb zelf ook wel eens een rotonde opgebroken om alleen stukjes
ervan in een relatie te stoppen.
Dat was omdat ik de relatie ook zelf wel wou renderen op een
opvallende manier en dan staan die ronde stukjes vastgekleefd aan je
route niet zo netjes.
Het is dus niet alleen voor routen toepasbaar.

Paul