[OSM-talk-nl] Ei van Ommel (A67 afslag 38 Asten)

Stefan de Konink stefan at konink.de
Sun Jan 31 23:37:37 GMT 2010

Op 01-02-10 00:20, Paul Wagener schreef:
> Ik heb zelf ook wel eens een rotonde opgebroken om alleen stukjes ervan
> in een relatie te stoppen.
> Dat was omdat ik de relatie ook zelf wel wou renderen op een opvallende
> manier en dan staan die ronde stukjes vastgekleefd aan je route niet zo
> netjes.
> Het is dus niet alleen voor routen toepasbaar.

Als je renderer niet in staat is om de korste route te tekenen, dan moet
je je renderer fixen en niet een of andere bizarre techniek als
opsplitsen van wegen toepassen.

Nu kan ik niet zeggen dat ik ook schade vrij ben, want ik heb in
Amsterdam alle metro lijnen op het stations punt opgeknipt, in plaats
van het gelaten op basis van tag overgangen.

Ik blijf daarmee dat opknip gedrag zoals nu ook voor de kust is gebeurd
bizar vinden.

Stefan