[OSM-talk-nl] Fietsknooppunten rond Rotterdam

Jeroen Muris jeroen at tweejee.net
Tue Jul 6 21:25:23 UTC 2010

Lekker bezig met de fietsknooppuntenroutes bij mij in de buurt. Het is leuk
eens iets anders te mappen dan wat fysiek zichtbaar is.

Ben inmiddels op drie plaatsen werkzaamheden op de route tegengekomen.
Probeer daar toch de route te karteren zoals 'ie bedoeld is. (Zie o.a. [1];
route loopt over Groshansstraat, maar die is langere tijd afgesloten i.v.m.
bouwwerkzaamheden.) Iemand daar andere ideeën over?

Ook heb ik m'n eerste knooppunten verdeeld over meerdere nodes gemaakt. Ik
wist daar zo gauw geen andere oplossing dan een (rondlopende) route over de
betreffende nodes. (Zie [2] als voorbeeld.)

[1] http://www.openstreetmap.org/browse/way/7517697
[2] http://www.openstreetmap.org/browse/relation/1028433

Feedback welkom...

J-----.