[OSM-talk-nl] Waar zouden we zijn zonder AND?

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Sat Jun 19 12:34:23 UTC 2010

De AND data is wel heel veel , maar ook heel slordig op veel plaatsen.
Wegen die haaks aansluiten doen dat onder 15 of 20 graden, en
er zijn flinke zigzags, met name in woonwijken is er veel "recht te zetten"

kijk eens hier en in de omgeving...

http://openfietskaart.nl/?zoom=18&lat=51.9403&lon=4.60255&layers=B0000TFTFFFF

Regards,

Ing. Gert Gremmen

g.gremmen at cetest.nl
www.cetest.nl

Kiotoweg 363
3047 BG Rotterdam
T 31(0)104152426
F 31(0)104154953

 Before printing, think about the environment.