[OSM-talk-nl] Waar zouden we zijn zonder AND?

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Mon Jun 21 11:11:41 UTC 2010

On Mon, 21 Jun 2010 13:05:34 +0200, Andre Engels <andreengels at gmail.com>
wrote:

> Ik denk dat de enige manier om ook dat soort informatie te hebben, is
> dat we bij het bewerken gebieden aangeven die we hebben gedaan, met
> daarbij de informatie (in ruwe categorieën) wát we hebben gedaan. En
> zoiets werkt dan eigenlijk weer alleen goed als iedereen het zou doen,
> en dat zie ik nog niet gebeuren.

Je moet juist zaken die in de AND import zaten niet laten zien, maar juist
de zaken die daarna zijn toegevoegd. Dus eigenlijk kijken wat het hoogste
ID van de AND import is, en alleen de ways en de nodes (plus ways die
daaraan vastzitten) van daarna laten zien. Als je bijvoorbeeld een kruising
ombouwt naar een rotonde, dan krijg je extra nodes.
En waar je dan witte vlekken hebt, dat zijn de gebieden waar je aandacht
aan wil besteden.

Maarten