[OSM-talk-nl] juridische status 3d shapes bestand

Rejo Zenger osm-talk-nl at subs.krikkit.nl
Fri Jun 25 19:02:59 UTC 2010

++ 25/06/10 11:33 +0200 - Stefan de Konink:
>Diegene die een onderbouwde uitspraak wilde hebben die gehad. Helaas
>zijn twee mensen waaronder Martijn van E en Rejo toch op hun eigen
>houtje, achter mijn rug om, uit naam van OSM zijn gaan mailen.

Dat is incorrect. Het verzoek in kwestie is door mij en uit mijn eigen
naam gedaan. OSM is hierbij niet genoemd.

Mijn belangen zijn verder niet ter sprake gekomen, omdat dat niet nodig
is voor een verzoek op grond van deze wet. Wet openbaarheid van bestuur,
artikel 11b, lid 3 luid:

  De verzoeker behoeft bij zijn verzoek geen belang te stellen.

Dat heb ik ook niet nodig geacht en is dan ook niet gebeurd.

Voor de juridische nitpckers onder ons: dat staat overigens op gespannen
voet met een artikel waarin het overheidsorgaan de belangen moet wegen,
maar zover is het nooit gekomen. In mijn communicatie met het PBL en het
Ministerie van VROM is OSM nooit ter sprake gekomen.

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.