[OSM-talk-nl] Geocalculaties

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Sat Mar 13 09:11:01 UTC 2010

Ik snap het.
Maar dan moet je dus wel de foto's eerst taggen (automatisch?)
op voldoende al aanwezige OSM referentie-punten, zodat de software
de foto zelf kan draaien schuiven tot er een perspectief match optreedt.
Dan weet je waar de foto precies is genomen.
Nadeel is dat de fouten van de nieuwe ingelezen punten cumulatief
worden als die nieuwe punten weer gebruikt worden voor een volgende
fotoserie....

Dan is het wel handig als je toch echt weet waar de foto genomen is.
In new york zou dit algoritme wel eens moeilijk kunnen worden met dat
rechthoekig gelegen stratenpatroon, de verschillen zitten hem daar
nu juist in de hoogte....

Gert