[OSM-talk-nl] Crosspost: rücksichtslos van Yahoo overtrekken

Lambertus osm at na1400.info
Tue Mar 30 12:05:15 UTC 2010

Maarten Deen wrote:
> Nu is het wel een vervelende structuur om te tekenen: geschakelde woningen
> waar de garages buiten de woningen uitsteken en er ook nog gekke hoeken in
> de gebouwen zitten. Maar ook op andere plaatsen zijn huizen gesimplificeerd
> weergegeven.

Ja, de geschakelde woningen met tussenliggende garages zijn vaak niet
helemaal goed getekend en ik heb soms ook het idee dat gebouwen wel eens
ietwat geroteerd staan. Ook staat niet elke uitbouw (ook van voor 2005)
er niet op, maar desondanks is de nauwkeurigheid verbazingwekkend. Veel
beter dan de AND import iig.