[OSM-talk-nl] Nieuwe gebruikers moeten zich registreren voor ODbL (naast CC-BY-SA)

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Thu May 13 22:27:18 BST 2010

Met alle respect, maar dit soort zaken heeft de discussie ontzettend
opgehouden. We kunnen alle soorten scenario's bedenken en doorspreken. En er
zijn al een heel stel doorgesproken. Maar wat je ook bedenkt, je zult zien
dat het uiteindelijk resultaat toch weer anders is. We komen zo geen stap
verder.

We moeten nu het stadium van mijmeren over scenario's achter ons laten. Tijd
om te zien wat de daadwerkelijke cijfers zullen zijn. Dan kunnen we over die
echte cijfers gaan praten.

Gr,
Henk