[OSM-talk-nl] Nieuwe gebruikers moeten zich registreren voor ODbL (naast CC-BY-SA)

Roeland Douma unix at rullzer.com
Fri May 14 09:14:29 UTC 2010

Als we zo graag willen dat iedereen onze kaart kan gebruiken dan lijkt PD me
toch de beste oplossing.

Probleem met het hele ODbL vraagstuk is dat je direct dagen bezig bent om
alles erover te lezen alle discussie door te ploegen etc. Terwijl ik vaak
simpele berichtgeving overzichten van wat we nu mogen/moeten en straks
mogen/moeten etc. Dus een transparant geheel zonder dat ik alle converence
calls moet gaan terug luisteren etc.

Ik weet ook niet hoe alles juridisch in elkaar steekt maar dat wil nog niet
zeggen dat ik niet wil weten wat er met mijn data gebeurt ;)

Groet,
--Roeland