[OSM-talk-nl] Preciese locatie aangeven

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Wed Nov 10 17:16:45 UTC 2010

Hallo,

Ik heb een link op mijn website naar een kaart op openstreetmap. Ik zou
het leuk vinden daar de locatie van mijn huis aan te geven, bijvoorbeeld
met een pijl. Nu zie je alleen een kaart, waarop je zelf de straat moet
opzoeken, en dan ook nog moet weten waar in de straat.

http://www.openstreetmap.org/?lat=53.22187;&lon=6.54946;&zoom=17;&layers=B000FTF;

Als ik zoek in openstreetmap op mijn adres, dan zie ik wel een pijl.
Deze pijl wijst overigens naar het deel van de straat waar ik juist niet
woon.

Iemand een idee hoe ik zo'n pijl kan maken?

Of kan ik mijn bedrijfje op de kaart zetten? (lijkt me niet)
Vind ik wel een nadeel overigens, bij Google staat mijn bedrijfje wel op
de kaart aangegeven.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--