[OSM-talk-nl] Weekbulletin - Week 45

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Mon Nov 15 19:09:44 UTC 2010

Misschien beter lezen, ik bedoel begrijpen Piet,

Waar bij mijn bedrijf NOT staat wordt er bij G niet over gerept.

Waarbij bij mij only us staat bedoelt G de rest of the World

(een ieder die adverteert bij G)

Verder doet mijn bedrijf alleen B2B en geen zaken met

natuurlijke personen, qua privacy onvergelijkbaar.

Een schop onder de gordel piet, en nog persoonlijk ook,

de privacy statement is van mijn bedrijf en niet van mij.

en  vooral ook omdat je wel suggereert maar niet argumenteert.

G leest je privé email en pas daar de advertenties op aan.

Neem eens een account op G en schrijf een briefje

aan een denkbeeldige tante met een stoma en incontinentie

en kijk eens naar de ads  die je daarbij leest.

Je krijgt nog net geen samples op de deurmat.

Gert