[OSM-talk-nl] Weekbulletin - Week 45

F. Heinen f.heinen.nl at gmail.com
Mon Nov 15 19:54:42 UTC 2010

Heren,

ik snap deze reacties even niet.
1. Wat betekend *Open* in OSM? Hebben wij wat te verbergen? Nou dan...
2. Martijn doet zijn best voor een weekbulliting en het gaat over waar je
dit opslaat? Lijkt me niet on topic
3. Dan wordt er een discussie gevoerd over de privacy voorwaarden van een
ander bedrijf dan degene waar de data staat? Lijkt me nog minder on topic
4. Dan gaan we nog een persoonlijke discussie voeren hierover ook nog.... :x

Het lijkt me dat we dit beter kunnen en elkaar kunnen helpen. Dus geef
opbouwende en onderbouwde kritiek en on topic. Als je off topic wilt gaan
doe dat in je eigen tread.
Verder vindt ik dat we op moeten houden over G. Het is Google. Een bedrijf.
Of we het er mee eens zijn of niet dat staat hier niet ter discussie. Dus
noem het bij de naam
dan snapt de rest van de lezers er ook nog wat van.
[semi off topic]
Ik ben happy met wat ze doen. Is dit voor iedereen? Zeker niet. Iedereen
heeft de vrijheid om voor Google of een ander te kiezen. Dus
[/semi off topic]

Dus ik wil hierbij vragen of we dit in de toekomst beter kunnen doen.

Bedankt alvast.

Groet,

Frank Heinen

PS. Martijn goed werk, ik heb het vandaag gelezen (meeste wist ik al ;) ).
Ik hoop volgende week ook mijn input te geven en dus mijn steentje bij te
dragen.