[OSM-talk-nl] Fietsrouteplanner Twente

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Thu Nov 18 13:16:16 UTC 2010

Hoi Dirk,

Wat Robert zegt: prachtig!

Jullie blijven natuurlijk zelf ook bezig met testen, maar om een paar
onvolkomenheden te noemen als ik een route plan van Enschede naar
Vriezenveen:
- de kortste route is langs de Hengelosestraat, maar aan de verkeerde
kant van de weg;
- in Hengelo loopt de route over de Bornsestraat zelf, in plaats van
het fietspad dat er naast loopt.

Ik kan daar op zich wel mee leven, maar wilde mijn ervaring je toch
niet onthouden :)

Succes verder!

Groeten van Ben