[OSM-talk-nl] Fietsrouteplanner Twente

Andre Engels andreengels at gmail.com
Thu Nov 18 14:21:09 UTC 2010

2010/11/18  <dbussche at goudappel.nl>:

> de fietsrouteplanner Twente - gebaseerd op OSM - is nu in de testfase en zal
> zodra er geen fouten meer in zitten openbaar worden.
> http://twente.fietsrouteplanner.info/fietsrouteplanner8/
> En ja: de attribution komt er zeker...
> Begin 2011 volgt dan de fietsrouteplanner Zuid-Nederland.

Over de kwaliteit van de gevonden routes kan ik niet echt een
uitspraak doen (dat gaat wellicht beter met Zuid-Nederland omdat ik
daar zelf woon en fiets), maar de snelheid van de routeberekening vind
ik een pluim waard.

Als verbetering zou ik willen voorstellen dat je op de kaart aangeeft
voor welk gebied de planner geldig is. Je krijgt nu bij het verlaten
van het gebied een weinig zeggend bericht "Er is een fout opgetreden
bij het herberekenen van de route"; het zou mooi zijn dat al voordat
de locatie gezet wordt duidelijk is of dit gaat werken.

André Engels, andreengels at gmail.com