[OSM-talk-nl] Fietsrouteplanner Twente

Andre Engels andreengels at gmail.com
Wed Nov 24 13:35:36 UTC 2010

2010/11/24 <dbussche at goudappel.nl>

> Bedankt aan iedereen die feedback geeft op de site (via deze lijst of
> privee).
> Wij zijn alle reacties aan het afwerken en geven iedereen persoonlijk
> antwoord wat ermee gebeurd is.
> Dit probleem van Andréhad ik eerder al door Michiel gemeld gekregen en heb
> het nu eindelijk in mijn debug-omgeving kunnen reproduceren en ben
> optimistisch het snel op te kunnen lossen. Het schijnt te gaan om een heel
> raar stuk weg die een verbinding vormt tussen de twee punten heel ver uit
> elkaar maar zogenoemd toch maar 25 meter lang is. In JOSM niet te zien, dus
> [...]

Voor het geval het helpt met opsporen: Het lijkt te reproduceren met veel
verschillende eindpunten, die allemaal verbonden lijken te zijn (alsof ze op
hetzelfde punt liggen) met één punt ten oosten van Hengelo (de splitsing
Haverrietweg-Drienermarkeweg). De punten die als het andere punt dienst doen
hebben allemaal gemeen dat er minimaal 1 weg vanuit gaat naar een punt dat
niet tot het gebied Twente gerekend wordt. Het lijkt alleen op te treden
vanuit een dergelijk randpunt naar het 'centrumpunt', niet andersom.

André Engels, andreengels at gmail.com