[OSM-talk-nl] Fietsrouteplanner Twente

dbussche at goudappel.nl dbussche at goudappel.nl
Wed Nov 24 14:03:19 UTC 2010

Bedankt voor het meekijken - ik heb de desbetreffende links al gevonden en
quick-and-dirty (uitsluiten in de query) het probleem opgelost.
Nu ben ik op zoek waarom deze links ontstaan om herhaling te voorkomen -
het is blijkbaar een fout in onze eigen inlees-algoritme die een
nodenummer 0 genereert voor wegvakken die met de ene kant binnen en de
andere kant buiten het gebied vallen. Ik verwacht binnen enkele uren een
versie online te hebben die dit rare gedrag niet meer vertoont.

Groeten, Dirk

> Voor het geval het helpt met opsporen: Het lijkt te reproduceren met
veel verschillende eindpunten, die allemaal verbonden lijken te zijn
(alsof ze op hetzelfde punt liggen) met één punt ten oosten van Hengelo >
(de splitsing Haverrietweg-Drienermarkeweg). De punten die als het andere
punt dienst doen hebben allemaal gemeen dat er minimaal 1 weg vanuit gaat
naar een punt dat niet tot het gebied Twente gerekend > wordt. Het lijkt
alleen op te treden vanuit een dergelijk randpunt naar het 'centrumpunt',
niet andersom.

Disclaimer

De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u dit bericht onterecht ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren. De afzender sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending.