[OSM-talk-nl] Fietsrouteplanners gelanceerd

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Fri Apr 1 21:32:51 UTC 2011

En met veerponten! Dat is iets wat ik al maanden geleden bij cloudmade heb
aangegeven, maar daar zit dat er nog niet in.
Super, ik wilde toevallig morgen van Helden naar Tegelen fietsen, en dat gaat
met het veer bij Baarlo.

Frankl2009 wrote:
> Dat ziet er inderdaad goed uit. Nu nog Gelderland (en Utrecht)? ;)
>
> Eén opmerking: op fietsrouteplanner-zuid.nl is het me onduidelijk waar
> je een fout in een berekende route kan melden ("Probleem melden" gaat
> eigenlijk over de onderliggende OSM-data).
>
> Probeer b.v. een "natuurlijke route (water en groen)" van
> Altweerterheide naar Thorn*. Wel zeer inventief, maar weinig praktisch
> (ik geef toe dat het wel strak langs water loopt). Hoe geef je aan dat
> zoiets toch anders moet?

Wat is er mis met die route? Misschien het stukje Neeritter - Ittervoort, maar
anders zie ik toch niks vreemds.

Maarten