[OSM-talk-nl] Betr: Gebruiker Emiel1 -wijzigingingentbvfietsrouteplanner

Colin Smale colin.smale at xs4all.nl
Sat Apr 9 11:27:52 UTC 2011

On 09/04/2011 13:10, Frankl2009 wrote:

> Alles hangt af van de feitelijke situatie ter plaatse.
>
> Als verkeer komende uit de Thorbeckelaan rechtsaf moet, met
> uitzondering van (brom-)fietsers die mogen oversteken om linksaf de
> (brom-)fietspad op te komen, ligt het niet voor de hand om de
> Thorbeckelaan in OSM door te trekken, zeker niet als highway=unclassified.
>
> Dit "verbindingsstukje" omtaggen als fietspad is ook niet juist. Het
> "verbindingsstukje" (hier niet meer dan het weglaten van een
> stoeprand) geeft vanaf de Huis ten Boschstraat toegang tot een (niet
> in OSM opgenomen) oprit.

Ik vermoed dat je in Google Maps kijkt, dan zou je inderdaad die indruk
kunnen krijgen.

Die oprit bestaat niet meer en is daarom niet in OSM opgenomen. Het
terrein tegenover Thorbeckelaan (voormalige kassen) ligt braak achter
hoge hekken. Hier komt in de nabije toekomst woningbouw.

> Dan maar een piepklein stukje highway=service ?

Nee, (brom)fietspad is hier juist.