[OSM-talk-nl] Nederland van boven

Martien Scheepens martien at fmf.nl
Wed Dec 7 10:03:41 UTC 2011

Het is een mooie kaart, maar ik sluit me bij jouw mening aan dat OSM-data
gebruikt is. Het patroon van secondary-straten en tertiary-straten in
Groningen komt exact overeen, inclusief een fout die op mapnik niet
zichtbaar was (de Leegeweg was voor een gedeelte als secondary_link ipv
secondary getaggt). Daarnaast vermoed ik ook dat de gebouwen uit OSM komen
ipv van het Kadaster.

Groeten,

Martien