[OSM-talk-nl] Relatiebemiddeling gezocht :)

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Dec 28 20:54:55 UTC 2011

wat de bussen dus doen is het volgende:

als ze van de ijtunnel vandaan komen rijden ze over de prins hendrikkade
tot aan het stationsplein. daar gaan ze 2 keer rechtsaf en rijden tussen
de tramrails naar ijburg onder het spoor door via deze weg:

Daarna gaan ze allemaal linksaf en rijden deze ramp op:

Als ze dan door het busstation zijn geweest komen ze via de andere
ramp naar beneden:

Dan gaan ze vervolgens rechtsaf onder het spoor door via:

waarvan dus de oneway nu de verkeerde kant op gaat.

ik weet niet 100% zeker of die access=no,psv=yes moet
houden, dat zal ik nog even bekijken bij een volgend bezoek :)

en daarna over de odebrug, die dus alleen richting zuiden door
bussen wordt gebruikt.

weet je hiermee (en met de osv foto's) genoeg?

groet,
floris